سلام:

امید صالحی مشاور حقوقی وکیفری

در این مقاله در مورد طرح های مهاجرتی استرالیا می پردازیم

 

مقدمه :

در استرالیا، مختلفین طرح‌های مهاجرتی وجود دارند که به افراد از سراسر جهان اجازه ورود و اقامت در این کشور را می‌دهند. در زیر به برخی از این طرح‌ها اشاره می‌کنم:

۱. برنامه مهاجرت مهارتمندان مستقل:

- این برنامه برای افرادی که توانایی و مهارت‌های لازم برای اشتغال در حرفه‌های مختلف را دارند، طراحی شده است. - مهاجران باید از طریق ارزیابی امتیازات، امتیاز کافی را کسب کنند تا ویزای مهاجرت مهارتمندان مستقل را دریافت کنند. - امتیازات بر اساس فاکتورهایی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان انگلیسی، و تعهد به زندگی در مناطق منتخب استرالیا تعیین می‌شود.

۲. برنامه مهاجرت تجاری:

- این برنامه برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کار در استرالیا دارند، مناسب است. - افراد می‌توانند از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه کاریسما، برنامه اقامت کاری بیزینس و استارتاپ، و برنامه مهاجرت تجاری دولت‌های ایالتی به استرالیا مهاجرت کنند. - شرایط و معیارهای این برنامه‌ها بر اساس نوع سرمایه‌گذاری، نوع کسب و کار، و منطقه جغرافیایی متفاوت است.

۳. برنامه مهاجرت خانوادگی:

- این برنامه برای افرادی که از اعضای خانواده استرالیایی یا مقیمین دائم استرالیا هستند، طراحی شده است. - اعضای خانواده می‌توانند از طریق برنامه‌هایی مانند برنامه اتحادیه خانواده، برنامه پارتنر، و برنامه ویزای والا استفاده کنند. - شرایط و معیارهای این برنامه‌ها بر اساس نوع رابطه خویشاوندی و وضعیت مهاجر متفاوت است.

۴. برنامه‌های مهاجرت برای متخصصان و تخصص‌های خاص:

- استرالیا برنامه‌های مختلفی برای جذب متخصصان در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، مهندسی، پزشکی، حسابداری و ... دارد. - این برنامه‌ها شامل برنامه مهاجرت تخصصی فدرال و برنامه‌های مهاجرت تخصصی دولت‌های ایالتی می‌باشد. - شرایط و معیارهای این برنامه‌ها بر اساس نوع تخصص و نیازهای بازار کاری استرالیا متفاوت است.

این تنها چند نمونه از طرح‌های مهاجرتی به استرالیا هستند، وجود بیشترین اطلاعات و شرایط برای هر یک از این طرح‌ها بسیار مهم است و باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

با ما همراه باشید.

 

راههای تماس با ما:

تلفن: 22622304-09121145123