سلام:

امید صالحی مشاور احکام حقوقی و کیفری

 

با سلام به هموطنان عزیز ما در سراسر جهان!

 

ایران، سرزمینی است با غنای فرهنگی، تاریخی بی‌نظیر و پتانسیل‌های اقتصادی فراوان. ما به شما اعلامیه‌ای راهبردی می‌دهیم: دعوت به بازگشت به خانه و سرمایه‌گذاری در آینده ایران.

در حالی که جهان رو به جلو حرکت می‌کند، ایران به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در منطقه بازاری مطمئن و پر از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه می‌دهد. از فناوری تا صنایع تولیدی، از گردشگری تا خدمات مالی، اینجا همه چیز وجود دارد.

به عنوان ایرانیان خارج از کشور، شما دارای یک منبع قدرتمند هستید: آگاهی از هویت فرهنگی و اقتصادی کشور خود. با سرمایه‌گذاری در ایران، شما می‌توانید به توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور کمک کنید و همچنین از سودآوری و رشد شخصی و مالی خود نیز بهره‌مند شوید.

دعوت می‌کنیم تا به عنوان سرمایه‌گذاران فرهیخته و موفق، به ایران بازگردید و به همراه ما، زمینه‌های جدیدی را برای پیشرفت و توسعه ایجاد کنید. با هم، می‌توانیم آینده روشنی برای ایران و جامعه‌ای پویا و پیشرفته تر را بسازیم.

 

ایران منتظر شماست

 

دفتر حقوقی مجمع الوکلا با کادری متشکل از وکلای پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات حقوقی در مورد املاک و مستغلات ؛ مدیریت اداره خرید و فروش املاک مالکین مقیم خارج از کشور و ارائه خدمات مشاوره حقوقی و کیفری به کلیه هموطنان می باشد.

 

با ما همراه باشید.

راههای تماس با ما:

تلفن:09121145123